Merhaba ay başı 6 aylık olacak bir bebeğim var. Bir süre dirensem de aynı anda meme ve mama reddi yaşadığım sıralar bari mama alsın dediğim anlarda süreci anneme bıraktığım dönem bebeğim ayakta sallanmaya alıştı. Hatta uyurken yemeğede alıştı uykusunun arasında mama yiyor. Ayağımdayken sallamasam bile çok güzel uyuyor yerine koyduğum an uyanıyor. Gündüz uykuları çok düzenli yemekle birlikte 3 saatte bir uyur bazen uzun ama çoğunlukla kısa. Uykusunu almazsa huysuzlanıyor bende çoğunlukla uykusunu alabilecek düzeye kadar ayağımda tutup örneğin 20 dk sonra yatağına bırakıyorum ama maks 15 dk sonra uyanıyor. Acaba yanlış mı yapıyorum? Hemen mi koysam yatağa. Bu uyku eğitimi olayları nasıl ya geç mi kaldım ben acaba? Hiç gücüm de yok bir yandan diyorum ki aman kalsın böyle.