Kızlar 4 ay önce doğum yaptım çok zor doğum oldu vajina da çok yirtiklarim oldu ama dikmediler çünkü vajinam ztn çok darmış göründüğüm tüm kadın doğumcular bu kanaatte yurt dışında dahi, (vajina darlığı aşırı nadir görülen bsy cogusu vajina darlığı zannedip vajinismus olanlar var ama benimki hakiki vajina darlığı)
Neyse geçen kadın doğuma gittim muayene falan etti ama daha bir iyileşme yok, aylar süreceğini hatta bir seneyi geçebilecegini biliyorum ama aranızda yaşayan varmi, bu şekilde olup atlatan varmi ne kadar sürede düzelir ortalama, evliyim haliyle bazı durumlari kısıtlamak zorundayım sağlığım el vermiyor, ayrıca ne kadar zaman sonra muayene olmam lazım doktor tarih vermedi kendi de zaten şaşkınlıkla muayene etti tekrar tekrar gitmek te istemiyorum çünkü fazlasıyla acı çekiyorum her muayene de 😣 o yüzden çok merak ediyorum ne zaman ortalama iyileşir elhamdülillah ama her halimize, merak ettim aranızda yaşayip iyileşen oldumu….