BiZim ki aksine başından beri emzik versek ağlar öğürür hiç sevmedi
Hoş neyi sevdi ki onu sevsin 😅
Ama emzik oyalama dışında çok da elzem değil sanırım ya
Benimki dışarıya çıktığında etrafı izler gezmeyi sever o yüzden oyalama sorunu olmuyor bari yeter ki gezsin