Hanımlar tecrübelerinize ihtiyacım var🙏🏻
Misafirimizin çocuğu rahatsızdı baya öksürüyordu onlar gittikten sonra Benim kızım da iştahsızlık oldu ardından sesi kısıldı daha sonra öksürük başladı bir defa özele götürdük orada hiçbir şeyin olmadığı söylendi ama halen öksürüyor daha sonra devlet hastanesine götürdük orda da bir şeyin olmadığı söylendi ama kızım çok ciddi bir şekilde öksürüyor ne yapmam lazım😢 Bol bol emzirmek dışında ne yapabilirim 🙏🏻