MelikeMila oglumunda sut alerjisi var bende sordum pekmezi doktora koyabilirisn ama tadini değiştirmesi icin cok koyman lazım oda cocugu bayar dedi sekerli vanilin onerdi biraz ondan koyuyorm ben kokusunu degistiryo ama once deneyin bebeginiz sade iciyosa hicbise koymayin eger icmezse birşeyler katarsiniz bide bu Starbucks larda falan vanilya şurubu oluyomus eger hic icmezse ondan alip koy dedi doktor ama ben daha denemedim