Bugleminannesii Şarjını dolduruyorum enerjisi tüketmesin diye şarjdan çıkarıyorm şarj 100iken . Tekrar taktigimda şarjı düşüyor kullanmadan aynı sorunu yaşayan varmı aldığım günden beri ayni fabrika hatası olduğunu düşünüyorum