muzicelerim2 Bebeğimin 2 gün 2 gece üst üste ateşi 38,5 oldu hastanede bir sürü ilaç verdiler enfeksiyon varmış az bisey ciğerlere inmiş şuan iyi çok şükür ama yüzünde ve karnında böyle kızarıklıklar oldu böyle yaşayan var mı
gizzzy35 muzicelerim2 Aynı durumu ben yaşıyorum ateş sonrası oldu. Size ne dediler acaba çok geçmiş olsun 🙏
gizzzy35 muzicelerim2 Bizde antibiyotik kullanıyoruz. Dün zaditen damla aldırdı Doktorumuz biraz hafifletti gibi. Ben önce 6. Hastalık mı acaba dedim sanırım alerji bizimde. Çok teşekkür ederim 🙏