Oğlum 5.6 aya kadar kusmaya devam etti her emzirdigimde muhakkak kusuyordu. Fazlasını çıkarıyor ya da reflü var dediler. Oturmaya başladığında yavaş yavaş geçti şükür. Hepsi gelip geçiyor merak etmeyin. Reflü yatağı varsa ona yatırın hep yan yatırın kusmuğu geri kaçıp boğulmasın Allah muhafaza