ikikizannesi Kizim bugun sabah ishalle gune basladi ogleye dogru kusma basladi cani cikti yavrumun ablasida karnim agriyo diyor druma randevu yok saglik ocagina goturecegim basina gelenler varsa bilgi verirseniz çok sevinirim
Edoliiiiiiii ikikizannesi geçen hafta biz yaşadık aynı durumu. Benim bebeğim 4 aylık hastaneye gittik salgın varmış. Doktor ametik diye bi damla verdi sabah akşam ondan verdim kusması geçti çok şükür
Balkupum2505 ikikizannesi oglumda önce kusmayla basladi aksamina ishale cevirdi acile götürdüm kan falan bakildi temiz cikti sukur serum bagladilar ama kolu sistigi icin devam edemediler seruma. Ayni ilacin iynesini yaptilar malesef ayni devam etti. Saglik ocagina gotürdum sadece probiyotik verdi ve hastaneye sevk yazdi yine gotürdum hic ilgilenmediler verilen ilaclarla 8 gün sürdü ama dehsetti. 1 muz yedirene kadar 3 kez besini aldigimi biliyorum o dereceydi
Ddddddd01 ikikizannesi oğlum geçen hafta oldu ishal kusma 3 gün hastanede yattık salgın varmış. 2 kere rota testi yaptık temiz çıktı.
ikikizannesi Edoliiiiiiii cok gecmis olsun kucukmus sizin yavrunuz bnm kizim 4 yasinda buyuk 8 yasinda okuldan geliyor oglumda 11 aylik birine bulastimi hepsi aradan cikiyor korkuyorum o yuzden hasta olacaklar diye kabus gibi oluyor maalesef
ikikizannesi Aysegularici bilemiyorum ki insallah degildir hastanede bu hafta randevu yok ozeldeki drumda persembe randevusu var saglik ocagina bi götürecgim
Aysegularici ikikizannesi acile götür canım ihmal etme halsizlik de varmı isali çoksa su kaybı olur sık besle ve su ver hastaneye yatmak zorunda kalamyin hastaneler beter rotadan dolu hep benim kızım enfeksiyondan yatmisti orda rotada bilasmis ay berbattı rabbim herkezin evladinasifa versin ins
Aysegularici Balkupum2505 benim kizdada var işal ama mama değiştirdik ona bağladım ben günde bir kez yapıyor oda işal kusma vs yok şuan mamayı tekrar değiştirdim bakalım yarın belli olacak mamadansa duzelir sanırım reflor vardı mamasina kattım ins düzelir sizede geçmiş olsun inşallah şifa bulur bütün evlatlar
ikikizannesi Aysegularici gecmis olsun ishal fazla degil kusma cok oldu insallh gecer ya of kis geldimi ne yasiyorz bizler
ikikizannesi Ddddddd01 insallah hastaneye fln gerek kalmaz kizimin durumu iyi aslinda biseyler yerse kusuyor aksam batirdi evi ishal cok degil
Esra25eylul ikikizannesi oglum iki aylik dort bes gundir ishal oluyor ozellikle bugun kac bez degistirdim hatirlamiyorum bile bende ne yapacgimi bilemedim
Balkupum2505 ikikizannesi rabbim sifa versin sizede sabirlar diliyorum cok kötü bi durum tam 1 hafta evde yikanmadik bisey kalmadi kusma yuzunden. Yemek yemesi nasil bizde su harici asla yemedi 4 gün boyunca. Suyu cok vermeye calisin
Ddddddd01 ikikizannesi oğlumda ilk kusmayla başladı su içse çıkarıyordu ishal de bigün sonra başladı hiç birsey yemiyordu çok sıvı kaybı olunca yatarak tedavi verdik doktor.
glsrn88 Bizde de ilk kusma başladı, ertesi gün ishale çevirdi, gaita testi yaptırdık bağırsak enfeksiyonu çıktı, çok salgın varmış, flagyl diye şuruba başladık probiyotik ile, bence bi gaita testi yaptırın orda çıkıyor ne olduğu