18 gün önce sezaryan oldum, kanamam az oldu meğer rahmimde birikmis. Bir kadın doğumcu Metiler diye bir hap yazdi. Başka bir kadın dogumcu ise o ilaç aşırı kanamayi durdurmak için,senin durumun tam tersi dedi. Sonuç olarak 10 gün icinde kanamam olmazsa kürtajla temizlenmesi gerekmiş 🤷♀️ Metiler denilen bu hapı var mı kullanan? Siz ne için kullanmıştınız?