İki aydır sürekli bir hastalık yemesine içmesine aşırı dikkat ediyorum yok ilik suyi yumurtası yoğurdu pekmez özleri cevizi ruseymi her şey ama her şey bütün param bebeğime gidiyor ama sonuç yine hasta neden böyle oluyor çok yoruldum cuma randevu aldım devlet hastanesinden kan değerleri bugüne kadar hep çok iyiydi ilaçsız şekilde acaba düştü mü bilmiyorum ama çok mutsuzum yine iştahı gitti bu saate kadar hiçbir şey yemedi