babyandmom1 21 aylığız. 18. Aysan itibaren bizde de başladı. Yapma etme canım acıyor dedim umursamadı. Oturdum numaradan agladım daha da yapmaya basladı. Tepkimi merak ettiğinden sanırım . Sonra umursamamaya karar verdim. Yapmayı bıraktı. Şimdi bi gözümü oymaya calısıyor. Evet annecim o göz bak seninde gözün var diyorum yapmıyor o an. Fazla tepki vermemek lazım. Tepkilerimizi merakttikleri için yapıyorlar gibi geldi bana. Sizde bi kaç gün tepki vermeyin. Tabi yaptıgı an kalkın yerinizden yapmasına izin vermeyin tepkide vermeyin .
Ne kadar çok “tepki” demişim😂