Selamlar kızlar
Sağlık ocağı bebeğime demir damlası verdi şu an 4 ay 15 günlük. 6 kilo 300 gr kilosu günde 4 damla dedi. Verdikleri damla o kadar iğrençti ki çocuğuma vermeyi içim el vermedi bildiğiniz demir yani. Neyse araştırmalarım sonucu newvit aldım. En azından pekmez tadı var üzerinde de yazıyor hakiki keçi boynuzu pekmezi diye. Bu arada hemşire 1 saat aç olması gerekiyor. Sırasıyla 1 saattir açken damlayı ver , verdikten sonra yarım saat daha oyala öyle emzir demişti. İnternette 2 saat açken damla ver sonra 2 saat daha oyala yazıyor ve bu mümkün değil gerçekten çok zorlanıyorum bebeğim sürekli memede durmak isteyen bir bebek ağlama krizine giriyor emmek istiyor dikkat dağıtmaya çalışıyorum olmuyor hiçbir şeyle ilgilenmiyor. Hemşirenin dediği okey ama bu internette yazan 2 saat olayı çok fazla. Siz nasıl veriyorsunuz? Newvit demir damla bebeğim şu an 7 kg olmuştur 4.5 aylık tam