Hurinur03 Hiç korkmayın yaptırdıktan sonra inanın iyiki erkenden yaptırmışım diyeceksiniz hareketlenmeye başlayınca zorlaşıyor çünkü. Bir süre 1 numara büyük bez alın. Dikişli olacaksa bardak koyuyorsunuz karton başka da bir şeye ihtiyacınız yok. İlk 2 gün zorluyor sonrasında yavaş yavaş düzeliyor 1 haftaya hiçbir şeyi kalmıyor hiç korkmayin bende çok korkmuştum korktuğum kadar olmadı yani ❤️