Merhaba benim oğlumda Aralık ayında 2 yaşında olucak bizde 1,5 yaşındayken vurma davranışı oldu çok fazla tepki vermedik anlattık hep kötü bir davranış olduğunu sonra kendiliğinden geçti bu durum. İnatlaşmalar bizdede oluyor ama öyle kriz geçirilecek kadar değil şu an benim istediğim ben yapayım durumundalar bende izin veriyorum kıyafetlerini seçiyor yemeği yaparken karıştırmak isterse karıştırıyor bu şekilde çözümü buldum ben en basiti dün dışarıdan geldik kazağını çıkaralım içerisi sıcak dedim çıkardım ağladı ve tekrar giymek istedi bende giydirdim biraz zaman geçince yeniden çıkaralım dedim çıkarttı mesala 😊 ama bu anneye düşkünlüğü bende çözemedim babasına gidiyor tek bırakayım ikisini kalır babaannesine bırakayım işim olunca kalır ağlamaz ama ortamda ben varsam gitmiyor.