Zeyneppppce Ygzmomm uzun kışa uygun bir elbise arıyorum. Kollar dantel veya balon tül vs olabilir. Yırtmaçlı ve balık model olmasın diğer ürünlere bakabilirim. 162 boy 63 kiloyum 🥰🙏
Zeyneppppce sagopakajmerap sayfanıza baktım. Ama sadece bir lila elbise gördüm o da kısa kol malesef uzun veya yarım kol arıyorum ayrıca uygun olmalı
Nurtfk06 nurtufekci06 dolap hesabim bakabilirsiniz güzel abiye var gece elbisesi gibi etiketli hiç giyilmedi bakabilirsiniz yardımcı olurum beğenirseniz