Y-A-Annesi geçmiş olsun. Biz Haziran ayında yaptırdık 10 aylıktı ikizlerin ikisi aynı anda oldu. Girmeden önce bı ilaç iciriyrolar. Sonra senden alıp götürüyorlar elbise giydiriyorsunuz önce tabi. Hafif narkoz alıyorlar dikiş oluyor ama kendiliğinden düşüyor. Ameliyattan sonra odaya çıkıyorsunuz kendine gelince 2 3 saat daha durup aynı gün taburcu oluyorsunuz. Yanınıza iki beden büyük bez alın geçmiş olsun. Narkozu atarken biraz ağlıyorlar korkmayın sakın 😃