Deletedmom_39 _YanakReisinAnnesii amiinnn canım çok sağol her aşamayı yazmışsın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Çok tedirginim inşallah sizler gibi atlatırım 🥰
kubr_pak Deletedmom_39 15-20 dakika sürdü sünnetimiz, hiç ağlamamış, kucağımıza doktor kucağında getirdi, şu an bekliyoruz 30-35 dakika bekleyelim dedi sonra ben yanınıza gelicem dedi, odada bekliyoruz şu an 🤲🏻
berkinannesi_ Deletedmom_39 orası öyle tabi burda özeller ve devlet hastaneleri aşırı derecede berbat hijyen 0 yani, şimdiden çok geçmiş olsun darısı benim oğluma ☺️🌸
Kerem_k1 Deletedmom_39 önce yaktılar sonra içerdeki ince deriyi makasla kesti sonra da dikti. Dikiş bizimkinde vardı ama dikişsiz yapan varmı bilmem ben 🤷♀️
Hafizeee35 Deletedmom_39 biz 4 aylığız 1 hafta önce sünnet olduk 🤗 Öncelikle aşırı pimpirikli bir kişiliğe sahibim inanılmaz derecede korkuyordum ve bebeğime kıyamıyordum . Şimdi diyorum ki keşke biraz daha erken yaptırsaydım . Korkulacak hiç bir şey yok zaten doktor ne yapılması gerektiğini söylüyor . Sünnet olduğu akşam hafif bir huzursuzluk yaşadık normal olarak ben gece yatarken 1 çay kaşığı calpol vermiştim gece ağrısı olmasın diye çok güzel uyudu . Tabi doktorunuza danışın şurup konusunda muhtemelen hepsi onu öneriyordur .Ertesi gün geçmiş gibi normal yaşantımıza geri döndük . Sünnet sonrası karton bardak koyduk 2 gün boyunca durdu o kremden eridikçe şekil bozukluğu oldukça değiştirdim . Aynı zamanda krem sürdük devamlı hala da kullanıyorum ama ilk günler daha yoğun sürüyordum . Kremin ismi Altermed Panthenol doktorumuz bunu önerdi . Bir de dikişli oldu lokal anestezi ile . Şimdiden çok geçmiş olsun 🌸🥳
Deletedmom_39 Hafizeee35 sağol canım benim içim ferahladı 🙈 inşallah bizde atlatırız bardak işini kesin yapıcam