Kizlar merhaba oğlum 1 haftadır öksürüyordu bugün Aile hekimine götürdüm steteskop la sırtını dinledi akciğerleri tamamen mama ve süt dolmuş dedi midesinde hiç bisey yok içtiği hepsi akcigerlerine kaçmış dedi bende hemen çocuk doktoruna götürdüm oda ciğerlerin de bisey yok nasıl sadece sırtını dinleyip anlamış grafik çekmeden dedi burnunu temizlemeye devam et dedi böyle Bi ihtimal var mı kızlar akciğerlere mama kaçması gibi