eceeekrc Kızlar merhaba 3 aylık bebeğime süt alerjisi tanısı kondu ve maması değişti ama içiremiyorum dünden beri mahvolduk aç duruyor resmen siz neler yaptınız bu durumda olanlar var mı mamasa Aptamil Pregomin Syneo bu arada
Zyvz eceeekrc çok normal bizimki 1 ay oldu halen icemiyor ama acinkinca mejbur yiyor içine 1 2 damla vanilya şurubu katabilirsiniz doktorumuz demişti yada pekmez
Ygzmomm eceeekrc Evolvia rp dene garanti içer söylediğini benim oğlumda içmedi o marka ve diğer bütün alerji mamalarını.. bir tek evolvia rp