Merhaba anneler. Bebeğim 6 aylık oldu ve yerde dönüyor. Çığlıklar atıyor. 2 dişimiz bile çıkıyor alttan. (Daha ateşlenme görmedik şükür ama çok huysuz)🙈🥰 Ek Gıda ise sadece öğlen meyve veya sebze püreleri yapıp veriyorum. Geceleri 3 gündür hiç uyumamaya başladık. (Sabahlıyoruz 😥) Bugüne karar gece uykusu düzenliydi aslında. Suda oyunlar yerde oyuncaklarla oynuyoruz. Henüz tek başımıza oturamıyoruz daha 🤭
Sizde durumlar nasıl?