Bugün doktora çıktım 3 doktora çıktım kilosu yerinde oldugu için hiç biri önermiyor erkenden başlatmayı bugünkü doktor neden bu acele dedi daha küçük bebeğiniz hepsinin zamanı var aceleye gerek yok bebek bu bir yere yetişmiyor dedi resmen bana 😂 5 ay 2 günlük bebeğim 6 da tadımlara başlayarak başlıcaz dedi kilo gelişim yerinde ne su ne ek gıda istemiyor mama ile besleniyor sadece bebeğim