Oglusm Kızlar televizyonumuz bozuldu şoka geliyor yarın Fenoti 109 ekran kullanan varmı fiyati cok iyi ama iyimidir bilemedim 3.500 küsüre gelicek
Baharyagmurux Oglusm biz a101den aldık 50inç 5000 e hi level marka gayet iyi çıktı bu markanın daha küçügüde geliyor 3700 e onu onerebilirim sunny yada vestel garantili oluyor bizimki sunny garantili 3 yil 🌸
[silindi] Oglusm 1 buçuk sene önce evlendim kayinbabam a101den 147 ekran 4 bine almıştı gayet memnunum masalah 😁🥰🥰🥰
Baharyagmurux Oglusm 3 hafta oldu biz alalı o ay gelmesine gerek olmuyor gidip a101 e sordugunuzda diger subeleri arayip depolarinda yada subelerinde alinmamissa kalmissa getiriyorlar sizin icin 😊