10 gün sonra 4 aylık olacağız . Doğduğundan beri aksi bı bebekti önce meme reddi ile başladık onu silikon uç ile çözdük şimdi de biberon reddi var ve bu hiç bitmiyor gece beslenmesi yaparken mama vermek istiyorum ama asla almıyor direniyor adeta almadigin biberon , mama kalmadı ve artık kendimi iyi hissetmiyorum beslenme saatine gelirken geriliyorum adeta zor bir bebek ek gıdaya bir an önce başlasak gözüyle bakıyorum artık çok canım sıkılıyor 🥲