Seda Kızlar 10 günlük bebeğim var sleppy almıştım ilk aşamada çok fena pişik oldu zeytinyağı bepantol sürüyorum ama yok geçmiyo hangi bezi almalıyım
deletedmom4842 Seda Bunu deneyerek anlaman lazım sleppy kullanıyorum bizde pişik yapmıyor mesela zeytinyağı kullan sürekli güzel geçiriyor
Sltnyldrm Seda ben her türlü bezi kullanıyorum bebeğim 3 aylık hiç pişik olmadı ama yine de arada bi bepanthol sürüyorum çok güzel bence onun sayesinde olmuyor her beze alıştır bir bezde kalırsa zor olur
Seda deletedmom4842 ya benim poposunda bişey yok sadece bacak arası kötü sivilcelendi bide kızardı canım acaba bez mi küçük geliyo yenidoğan kullanıyorum
deletedmom4842 Seda Sıkıyorsa zaten anlarsın 2 numara al bir de onu dene yine öyle olursa bez değiştir