Dün sütü 1 de kaynakttim öğlen 1 . Altını kapattım. Aksam 5 gibi mayaladim. Yatarken dolaba koyarım dedim ama unutmuşum. Sabah 10 da dolaba koydum. Eksi kokuyordu biraz . Bu yogurt yenir mi. Eksi yogurt severiz biz ama sağlık açısından sorun olur mu acaba bu aldığımız 2. Sut öbürü hiç tutmamisti döktük. Bu tutmus . Gerci ben yeni sut aldim kaynattim ama hep aldığımız yer değil o yüzden emin olamadım. Bu yogurt yenir mi