Kızlar merhaba bebeğim 11ay 8günlük. Şurda 3-4gün öncesine kadar
sabah 9.30da kahvaltı
1-1,5saat sonra 150cc mama
11.30 gibi uykuya geçiş
13.30 gibide uyanıyor hemen hemen
Uyandıktan 1saat sonra çorba veriyorum yemiyor başka yemek verdim onuda yemedi aradan iki saat geçti azcık yoğurtla bulgur pilavı yedi.
16/30gibi 150cc mama içti
Saat 17.30gibide uyudu 7de uyandı.
Yine birşey yediremedim o saatten sonra
21.30da mamasını içti uyudu.
Bendemi anormallik var anlamadım.
Sizce mamayı azaltmalı mıyım bir yaşa yaklaştık ek gıdayamı ağırlık vermeliyim ne yapıcağımı şaşırdım kaldım. Bu arada bebeğim 10,5kg.