Kızımın doğduğundan beri bi gözü akıyo sürekli tıkanıklık var. Damla ve masajla geçirmeye çalışıyorum. Dünden beri biraz grip başladı ve sabah uyandığında gözü iyice kötü olmuş kızamış enfeksiyon kapmış gibi. Normalde sadece arada sulanıyo. Ben hep ellerimi yıkayıp gözünü temizleyip öyle masaj yapıyorum ama dün kaynanam öyle aklına gelince direk masaj yapmaya başladı daha önce de uyarmıştım ben elimi yıkayıp yapıyorum diye. Acaba grip olduğu için mi gözü böyle oldu başına gelen var mı? Yoksa bugün kananama söyliycem yine elleme diye. Sürekli uyarıyorum ama kayınpederimin yanında söyleyince ortam geriliyo ya bana laf sokuyo kayınpederim ya eşine