Her geçen gün yeni şeyler öğreniyorum ve öğrendiklerim beni hiç mutlu etmiyor. Misal, çoğu doktor burun yıkama öneriyor ama Ali Fuat Serpen’in son paylaşımı bunun zararlı olduğu yönünde. Neden sürekli birinin dediğini öbürü karalıyor? Tıp gelişir, değişir ama neden aynı anda bu kadar farklı görüş var? Keçiboynuzu özü, arı sütü ve propolisten sonra lavanta yağı ve çay ağacı yağı içeren ürünlerin uzun süre kullanımının da erken ergenliğe neden olduğunu okudum. 3,5 aylık kızıma doğduğundan beri lavanta yağı içeren bir şampuan kullanıyordum. (Incıa köpük şampuan) Zararsız, güvenli diye yaptığım bir şeyin zararlı olduğunu öğrendiğimde çok üzülüyorum. Sizlerin var mı şunu yapıyordum, yapmamam gerekiyormuş, diye sonradan öğrendiğiniz şeyler?