Bende bunu merak ediyorum kreş değil de oyun evi buldum.Fahri Kayahan tarafında ama hastalıklar artınca 2 saat bile götürmeye korktum.Ben çalışmıyorum ama sadece sosyallessin istedim hafta da birkaç saat.Malatya da kimsemiz yok çünkü kızımın canı çok sıkılıyor 🤷🤷