Aluskus Sevgili anneler Bebeğim 3 aylık olmak üzere, tek başınıza ilk ne zaman ve nasıl yola çıktınız ☺️
Betul-08 Aluskus bebeğim 4,5 aylık hala korkuyorum o tek arka koltukta ağlarsa elim ayağıma dolaşır diye
Alimel Aluskus 15 günlüktü çıktım valla tek başıma genelde uyuyolar zaten küçükken alıştırmaya bakın sonra zor
Litfenama Aluskus 10 günlükken çıktım. Eşim dışında herkes delirmişti hahah. Hem bebeğim alıştı hem ben. Şu an 4,5 aylık ve her yere birlikte gidebiliyoruz. Ertelemeyin.
Veragillerden Önümüzdeki ay direksiyon sınavı olan kendime başarılar dilerim. 😅Dilerim ki sizin kervana katılıp kızımla araba süreyim, onunla gezeyim, hayaller hayaller… 💕
Denezmeh Betul-08 saga cekersiniz bakarsiniz bebeginize bence panik yapmayin siz bebeginizi tasidiginiz icin trafikte ustunluge sahipsiniz gerekirse isiklarda kalkmaz durursunuz orda bile inip bakabilirsiniz
Dilruba_1 Daha kırkı çıkmadan yola çıkıyordum o zamanlar daha minikti ve uykuya meyilliydi genelde yolda uyuyordu şimdi 5. Aya gireceğiz daha aktif bazen ağlıyor arabayı durdurup sakinleştirmek kucağa almak gerekiyor Eline oyanalanacağı bi oyuncak verip çıkmayı deneyeceğim ağlarsa da durup sakinleştireceğim artık En son hastaneye götürdüm mesafe kısaydı pek ağlamadı böyle böyle alışacak alışmalı da ..
Aluskus Dilruba_1 peki pusetten ters oturtulduğu için nasıl görebiliyorsunuz? Ayna mı kullanıyorsunuz? Bir de benim kızım çok kusar böyle anlarda napıyosunuz 🫣
Miniklerim123 Aluskus bebeğim 20 günlüktü o zamandan beri sürekli her gün dışardayız şuan 14 aylık çocukların okulu onu al bunu bırak alışveriş vs derken alıştı bebişimde
Dilruba_1 Aluskus hiçbir şey kullanmıyorum zaten ya uyur ya ağlar ya etrafı izliyordur 😅 Kusma olayı sadece 1 kez oldu onda da besler beslemez arabaya koyduk çıktık onun etkisi olmuş olabilir ama tuhaf sesler çıkarınca anlamıştım birşeyler olduğunu meğer kusmuş biraz Bir de şöyle bir şey var Benim gittiğim yerler yani trafiğin çok çok yoğun olduğu yerler olmadığı için bir aksilik olursa hemen arabayı durdurup bakma şansım da var ama istanbul gibi bi yerde o trafiğe çıkmaya cesaret edebilir miydim bilmiyordum nerde yaşıyorsunuz
Esra_Deva Aluskus neredeyse doğuma kadar kullandım ancak doğum sonrası kızımla tek çıkamadım daha. 17 aylığız. Ne yazıkki arabada kusma sorunu var. Onu düzeltene kadar çıkamam sanırım.
Denezmeh Aluskus 3. Gun sarilik oldugunda bebegi puseye koyup cikmistim yola sonrasinda da hemen hemen hergun biyere gidiyoruz zaten 5 aylik oldu
Beraninannesii Aluskus Doğduktan kısa süre sonra puseti ön koltuğa kemerle sabitleyip çıktım. Şimdi oto koltuğu var sürekli arkada olduğu için şimdilik cesaretim yok ,🥲