Canım anneler merhaba. Direk konuya giricem kızım 3.5 yaşında tuvalet eğitimimizi 2.5 yaşında tamamlamıştık nadiren ara ara gece altına çiş yaptığı olurdu normal bir duurm zaten 5 yaşına kadar diyordum ama bu aralar bu fazlalaştı her gece 2 kere çiş yapıyor bir sabah uyanmadan önce birde gece yarısı uyku öncesi sıvı tüketimi normal ekstra yok mesela uyanıyor çişe tutuyorum sabaha karşı sesleniypr anne ben çiş yaptım diye soruyorum annecim sen artık büyüdün neden seslenmiyorsun bana diye uyanamıyorum uykumda tuvaletteyim diyor ara ara olsa normal dicemde 1.5 haftadır bu sorun var son 4-5 gündür her gece yapıyor. Üşümüyor onada eminim ayakları hep çoraplı ve ev ayakkabısı var kreş zaten sıcak üstü kalın enfeksiyon deseniz antibiyotiğin son kaşığı bugün oda değil yani gerçekten neden oluyor anlamıyorum ve üzülüyorumda.. Gece uyandır diceksiniz kızım kardeşten sonra aşırı hırçınlaştı uyandırıyorum mesela kendini yerlere atıyor vuruyor çığlık kıyamet kopuyor geve yarısı bütün apartman uyanıyodur sesine o derece öfkeleniypr ve çiş yapmayı kabul etmiyor zorla oturtuyorum bazen ozaman daha da karışıyor işler vallaha çıkmazdayım belki aklıma gelmeyen birşey vardır size danışayım istedim