Tugbaoyku09 Bety2 crp de çok yüksek değil ya antibiyotik kullansanız geçer. 150, 300 e çıkan insanlar var
Woody Bety2 d e hastayken crp ve kreatinin yukselebilir zaten. Zaten hastaymissiniz. Niye böyle panik oldunuz?
TheBaby Bety2 Kız ne olacak çok yüksek değil hasta plduğunda yüksek çıkar grip soğuk algınlığı yada mikrop