Nessli Evimiz sobalı Banyo için şofben taktırmak istiyoruz. Şofben kullanan arkadaşlar memnunmusunuz avantajları dezavantajları nelerdir
birprensannesi0208 Nessli biz 2 yıldır kullanıyoruz elektriği etkilemiyor fazla biz kullanıyoruz memnunuz
Ddddddd01 Nessli bizim evde sobalı çok büyük kolaylık kışın banyo için.6 yıldır kullanıyorum memnunum.