2 ay 22 günlük bir oglum var . Doğduğundan beri şiddetli gaz sancilari çektik. Biraz hafifledi gibi. İlk zamanlar sadeece kucakta uyuyordu. Bırakınca uyanıyordu. Sonra hamak aldım. Fakat uykular gündüz yarım saat 40 dk . Sürekli sallamak gerekiyor. Bundan nasıl vazgeçebiliriz ? Gündüz beşiğinde asla uyumuyor. Tavsiyelere ihtiyacim var.