Aysktr bizim doktorumız bebekler 4,5 aydan sonra uyuduktan 90-120 dk sonra rüya görür be ağlayabilir, bağırabilir, dönebilir, gözlerini açıp kapayabilir demişti. Eğer bu sırada sen gidip bebeği kucağına alırsan veya ona müdahale edersen uykusundan uyanır ve tekrar sakinleştirilmek ister demişti. Bize ağlama sırasında 1 dakika bekleyip baba yanına gitsin hiç ses çıkarmadan elini bebeğin üzerine koysun ve susana kadar beklesin demişti. 15-55 dk arası ağlayabilirmiş o esnada. Anne giderse kokusundan emmek ister dedi. Bizde öyle yaptık, ilk gece 20 dk ağladı, 2. Gece 15 dk 3. Gece az bi ağladı ve o ağlamalar kesildi. Gerçi şimdi diş çılarıyor o yüZden bütün düzenimiz bozuldu😔 sizde gözleri kapalı demişsiniz belki rüya görüyordur sizin bebeğinizde.