3 hafta önce yaşadık biz de. 2 buçuk aylıktı bebeğim, 1 hafta kaldık hastanede. 4 gün yoğun bakımda 3 gün serviste. Antibiyotik ve solunum desteği aldı sürekli. Zor bir süreç ama geçiyor 🙏 hastanede gözlem altında olmanız daha rahat atlatmanızı sağlayacaktır. 1 hafta sonrasında toparlamış olacaksınız, önemli olam sonrasında dikkat etmeniz 🌸