Nrkzy bu dönemde 4 kişilik aile 10.000 altı gecinmesi zor diyelim. Zaten yoksulluk maaşı ortada. O zaman ev sahipleri 10 bin mi alsın bu ne saçma bağlantidir. Evi kiraya veriyorsa onun gecinecek bir geliri vardır zaten, onu sizin yerinize düşünmüştür ev sahibi merak etmeyin.