Kızlar bugün aşımız var dördünü ay aşısı beşli karma aşımıiz ikinci ay aşısının ikinci dozu çok zorlanmistik ilkinde ebeyi dinlemiştim altı saat sorna ateşi çıkınca verdim ve ,39 a kadar gördük şimdi gene aynı aşıdan olcaz öncesinde mi vereyim yoksa eve gelir gelmez hemen calpol.vereyim mi çok korkuyorum