Bi konuda bilen birinin yardımına ihtiyacım var . Evde dişi kedim vardı bebeklıkten beri benımle suanda 2 yasında ve kısır . Gecen hafta erkek bir kedi sahıbı arkadasım bakamıycagı ıcın sahıplendırıcegını soyledı ve kıyamadıgım ıcın ben aldım 3 gun oncede kısırlastırdım onu dısı kedımı rahat bırakmıyor diye. Bu surecte ayrı odalarda kalsınlar dedı vet fakat dun gece kabus gıbıydı butun halıya işemiş sıçmış ve kusmustu . Ayrı ayrı tutuyorum fakat sureklı dısı kedının yanına gıdıp ona sulanıyor buda benı rahatsız ediyor kısırlastırmama rağmen neden hala devam ediyor anlamıyorum bu işeyip sıçması nedendir tepki gösterdiği içinmi ney olabilir sebebi bu şekilde devam ederse bende sahiplendiriceğim çünkü bu sekılde olucagını hıc tahmın etmedım bu kedıde 2,5 yasında evde 2 yasinda kizim var ve disi kediyide bizide huzursuz etmeye basladi elimden geleni yaptim yapiyorum da ama dun geceden beri o kokuya uyanip komple halilari carsaflsri yikadim ılk defa basıma böyle birsey geliyor bilgisi olan biri beni aydınlatabilirmi düzelirmi erkek kedi