Kızlar bebeğim 40 günlük bi anda kabızlık problemi başladı çok zorlanıyor gaz sancıları da aynı şekil bide mama yedikten sonra kusması var sma optipro kullanıyoruz doğduğundan beri ama şimdi sma’nın comfort olanını aldım denicem gaz ve kabızlık için iyi geliyormuş sizde böyle problem yaşadınız mı ya da comfort işe yaradı mı?