Aseb4 Kızlar bebeğim 2.5 aylık daha önce hiç olmamıştı iki gündür pişik oldu en hızlı nasıl geçer? Heaven on earth ve mustela pişik kremi kullanıyorum
Show_must_go_on Aseb4 alt değiştirmelerinde pamuk kullanın veya yıkayın ama sudocrem çok hızlı iyileştiriyor
Deletedmom_48 Sudocrem çok hızlı geciriyor tavsiye ederim pişik olmaması için ben sık bez değiştiriyorum illa bezin dolu dolu olmasını beklemiyorum alışkanlık oldu bu bnde 5aylık bebeğim şükür hiç pişik olmadı
Aseb4 Deletedmom_48 ben de 3-4 saatte bir değişiyorum mutlaka daha mı sık değişsem. Sudocrem çok iyi ama içeriği çok zararlı malesef 🥺
Deletedmom_48 @Aseb4 siz bilirsinz tabi içinize hangisi siniyosa onu kullanın benimki bi tavsiye beyaz sabunla yıkanmış ılık bezlede silebilirsnz doğal yöntemler:)ama pişik çoksa yazık canı yanmasın