canparem2 Arkadaşlar sık sık mastit olmaya başladım ve ekstra şeyler uygulayamiyorum bu lahana bastırma vs gibi antibiyotiksiz de geçmiyor, süte geçiyor mi acaba
mysa2 canparem2 tabiki geçiyor ama kullanman gerekiyorsa kullan . Mastit içinde lahana vs den ziyade soğuk kompresde yapsanız yeterli olur
Kuzeymommms canparem2 bu durumlarda kar zarar oranına bakıyorlar sağlık için kullanıyorsunuz birşey olmaz merak etmeyin mastitin sonu ameliyata kadar gidiyor o zaman emzirmek daha zor öyle düşünün geçmiş olsun
canparem2 Üzülüyorum da böyle bebeğim için ama yapacak bişey yok, teşekkür ederim yorumunuz için, bir de kafamı karıştıran kimileri sıcak diyor kimileri soğuk uygulama
mysa2 canparem2 sıcak sutu kesiyor canım o nedenle soğuk öneriyor doktorlar . Buz jelini beze sar göğsüne tut 10 dk misal sonra sağ açıldığını göreceksin