Miraymomm canım benim ilk kızım altı aylıkken döndü tam olarak hastaydı yere çok koymamistim usutecek yine diye sonra da yuvarlanarak her yere gidiyordu.emeklemesi de 8 ayllikken sürünmeye 10 aylıkken de emeklemeye başladı.16 ayllikken de yürüdü herkes bişey dedi ben de endişe edip doktora bile götürdüm iki yaşına kadar yurumezse sıkıntı olur daha erken korkma dedi haftasına yürüdü.Birqz da destek lazım canım ondan gecikiyor bence sen dönmesi için destekle oyun halısı falan dene yastık köy yan dursun kendini döndürür merak etme.