Nomnom Merhaba güzel anneler bebeğim 13 aylık. Bi kaç ay içinde işe başlamam gerekiyor ama bebeğim memede uyuyo sallanmayı biberonu asla kabul etmiyo:( Benimleyken uyku düzeniminimizde hiç sorun yok emzirmeyi seviyorum. Beni görmeyince mecburen bi şekilde uyur diyodum ama uyumuyo. Emerek uyutmayı bırakmam gerekiyo bana bu konuda destek olur musunuz
Nomnom guno memeye çok zor alıştırdığım için emzik vermedim 1sy boyunca emsin diye çenesine destek vererek alıştırdım. Emmeye tam alışınca da emziği kendi istemedi
Nomnom Caniiimoglummm sizin bebiş ne kadarlık. Babaannesi ben yokken uyutmayı denedi ama çok direnmiş 1gün uyuyosa 2gün uyumuyo sabahtan akşama geziyo
guno Nomnom anladım. Benimki de memede uyuyordu da. Uyku eğitimi aldık da normalde emzik kullandığım için yine emzikle uyuyor ama beşiğinde uyuyabiliyor. İmkan varsa uyku eğitimi alın isterseniz. Emziksiz de olsa desteksiz uyuyabilir
Metesra Benim oğlum da emerek uyuyordu, hatta ben de post açmıştım. İşe başladım bir hafta olacak, bakıcımız yattığı yere götürüyor, ayağına yatırıyor biberonla sağdığım sütlerden veriyor. Sonra sallıyor ayağında, öyle alıştı baya çok şükür