Hanimlar merhabalar, bebeğim ben odada yokken ağlıyor ve sürünerek peşimden geliyor. Mutfağımız balkonla bitişik olduğu için soğuk oluyor oraya gelmesini istemiyorum çok. Kahvaltı veya yemek hazirlayacakken zorlanıyorum açıkçası bir kere mama sandalyesinde bir şeyler yapıştırdım baya bı oyalandi başka tavsiye edebileceğiniz yöntem var mı