Mrn33bhr Bebeğim 5 aylık 19 günlük. Grip oldu . Serum fizyoloji yapıyorum aferin şurubu veriyorum fayda yok. Çok tıkalı Napaagimi bilmiyorum
Ozgemre Mrn33bhr bizim de öyleydi 9 aylık doktorumuz antibiyotik ve burun için damla verdi 3 günde toparladı doktora götürdünüz mü
bsratetik Mrn33bhr bizde 4 ay 20 günlüğüz grip olduk bizde serum fizyolojikle yıkama yapıyorum bende ses felan gitti artık öksürmekten ilaçta kullanmıyorum hep ağlıyor napacağımı bilmiyorum
Mrn33bhr Doktora götürdüm aferin ver dedi .ama fayda göremiyorum sanki serum.fizyolojo de pek işe yaramıyor gibi .