Elizovuski Covid geçirdik ve sağmada 120-180 olan sütüm 30ml zor çıkıyor varmı başına gelen nasıl arttırabılırım
Dfne1 Elizovuski yotubedan özde aridak süt artırma yöntemleri videosu var mutlaka izle hatta instagramdan yaz cevap veriyor
merve5561 Elizovuski benim de öyle olmuştu yılmayın bestlak ve humana kullandım ben bol bol emzirdim sağın siz de bol bol artacaktır
Cnsu16 Elizovuski bazı dönemlerde süt azalıyor bol emzirme ve güzel beslenmeye ek takviye olarak solgar süt arttıcı kullanıyorum iyi geliyor
MinelAskEla Elizovuski geçmiş olsun bende covid olduğumda sütüm gitmişti e bebekte satılan malt içieği yeşil olan onu içtim düzelti . Ben 2-3 kutu içmitşm hergün olarak günlük 1 tane yani
Elizovuski merve5561 gelmediği için emmek istemiyor bende sağıyorum mecbur keşke emse bestlak ve humanaya bende devam edıyorum
Cnsu16 İyi geldi ama dediğim gibi sadece bir takviye ilaç. Üç ana öğün üç ara öğün yapıp süt yağını ve miktarını arttıracak şeyler yemekte önemli( su süt hurma kuru meyveler badem cevizvb) iyi beslendikten sonra evet bana iyi geldi hala da kullanıyorum
Elizovuski Cnsu16 inanın hepsini yiyorum daha 5 aylık olduğumuz için bende emzirmek istiyorum hep mama takviyesi ile devam ettik zaten ama şuanki çok az 🥴
Cnsu16 Elizovuski hiç ebe desteği duydunuz mu böyle konularda destek verebilirler belki aktif emzirme denen şeyi yanlış yapıyor olabilirsiniz yanlış anlamayın teknik olarak anlamam ben de bu işlerden ebe desteği veren ebeler var instagram kullanıyorsanız oradan bir yazın isterseniz durumunuzu belki faydaları olur isterseniz öneririm bende ebe eğitimi almıştım daha önce
Cnsu16 Elizovuski hiç ebe desteği duydunuz mu böyle konularda destek verebilirler belki aktif emzirme denen şeyi yanlış yapıyor olabilirsiniz yanlış anlamayın teknik olarak anlamam ben de bu işlerden ebe desteği veren ebeler var instagram kullanıyorsanız oradan bir yazın isterseniz durumunuzu. Bebeğiniz 5 aylık olmuş destek için geç midir bilemiyorum fakat belki faydaları olur isterseniz öneririm bende ebe eğitimi almıştım daha önce
Elizovuski Cnsu16 Cnsu16 yok tabiki neden olmasın duydum ama daha önce emen bir bebek oldugu ıcın şuan sadece sütüm yok diye düşündüm önerdiğiniz ebe varmıdır ?
Cnsu16 Elizovuski fulya batuhan karaşın diye bir ebeden destek almıştım bende instagramdan ebefulya diye aratabilirsiniz bir danışın kendisine umarım çare olur🙂
Cnsu16 Elizovuski ben bakım ve emzirme üzerine doğum öncesi eğitim almıştım. Bu sebeple süt arttırımıyla ilgili bişey diyemem sadece kendisi problemin nereden kaynaklandığı konusunda tecrübesi varsa cevap verip size destek olabilir
RuzgarMommys Sütünüz gitmiş değil Emerken daha çok süt gelir sağımdansa şimdi gelse de gelmese de daha sık sık çok emzirin emin olun artar Yeme içmenize de dikkat edin ama
Elizovuski RuzgarMommys şuan ust solunum yolu enfeksıyonunuzda var cok zor emıyor ama her fırsatta denıyorum
RuzgarMommys Elizovuski çok geçmiş olsun emzirin emzirebildiğiniz kadar zaten hastalığa da tek iyi geleb emmesi şuan :(