gokbey_061 Bu durumda olan annelerimiz var mı hala diş çıkarmayan 14 aylık bir oğlum var bu durum beni rahatsız ediyor acaba hiç çıkmaması durumunda bizi ne bekliyor
Dolores gokbey_061 benimki de 12 aylık hiç diş yok doktorumuz 14 aya kadar beklenebilir dedi. Sonrasını bilmiyorum ben de tedirgin oluyorum umarım operasyon filan gerekmiyordur 😔
gokbey_061 Dolores ya inşallah damaklarında alt ön 2 iki dişi görünüyor aslında ama aylardır orda hala daha çıkmadı
Berfin4720 Fatmaaa6666 bıngıldağı kapandı mı peki kullanmamanıza rağmen çnkü d3 bıngıldağın kapanması içinmiş bende kullanmak istemiyordum hemşire öyle söyleyince korktum kullanıyorum
Ayseeem34 Her çocuk farklıdır benimde bebeğim diş cikartmiyordu doktor banada d vitamini ve kalsiyum az alıyor ondan olur demişti ne kadar doğru bilmiyorum
gokbey_061 Caniiimoglummm tabi ki hiç aksatmadan hemde hala daha kullanıyoruz mesela doktorumuz yaza kadar devam edebilirsin dedi
gokbey_061 Caniiimoglummm bizde 18nci ayına kadar beklememizi söyledi olmadı endokrin doktoruna gösteririz dedi
Ahazize gokbey_061 bebeğim 18 aylıkken çıkarmaya başlamıştı. Dişsiz insan gördünmğ sen ilahi çıkcak diyolardı banada, canım sıkılınca😀 insan herşeyi düşünüyor, ama canınızı sıkmak için bile bekleyin biraz . Yakın zamanda çıkar umarım🌸