Çok geçmiş olsun. Kızımda kanında yüksek enfeksiyon cıktı enfeksiyon bitene kadar ateş sürüyor malesef. Bizim de 40 buluyordu. Biz hastaneye yatmadık ateşi yükselmeye başlayın ılık duş aldırıyordum sonra yüzüne koltuk altına bez ıslatıp koyuyordum ama 2,3 saatte bir ateş yine çıkıyordu.